Video Comel Adik Anas Buat Magic Sebab Jeles Bila Ayahnya Cakap Nak Cari Kakak

Bermula dengan video tular adik Anas yang berusia dua tahun berlagak seperti kucing yang masuk ke dalam sangkar lalu diusik bapanya, sejak itu nama adik Fattah Anas kini semakin dikenali ramai.

Setiap video adik Anas yang dikongsi bapanya di media sosial pasti membuat netizen geli hati dengan telatah comelnya. Bukan sahaja itu malah si cilik comel yang kini tular di media sosial sangat bijak bertutur membuatkan siapa yang melihat pasti rasa geram.

Dalam hanya beberapa minggu, pengikut laman instagram menaik dengan mendadak. Ramai nya yang minat Fattah Anas, maksudnya netizen zaman sekarang bukan lah sekadar suka tengok Sajat sahaja hahahaha…maksudnya budak-budak pun netizen suka..

Di bawah ini adalah salah satu gambar di IG adik Anas;

“Ok ni kalau x segak lg xtau laa ..”

Malah kanak-kanak tersebut kini mula mempunyai peminatnya seperti mana anak-anak artis. Adik Fattah Anas juga pernah muncul dalam rancangan bual bicara Meletops.

Apabila melihat telatah  anak-anak kecil yang semakin membeesar sememangnya hati manusia memang mudah tercuit hati. BS pasti ramai antara korang yang follow anak-anak artis mahupun bayi comel kerana mahu melihat keletah mereka.

Tak dapat dinafikan telatah anak-anak kecil ni memang boleh buat kita tersenyum seorang diri. Hanya yang sudah bergelar ibu dan bapa sahaja yang faham perasaan ini.

Menurut ayahnya, Fattah Anas kuat jeles juga ni. Jom sama sama lihat video penuh dibawah ni ya :

Kini, aktiviti yang dilakukan anak beranak itu yang dimuat naik ke laman sosial Facebook Fattah Anas dan Instagram abamfifi dikuti netizen.

Manakala dalam video terbaru adik Anas dilihat bergurau dengan bapanya. Pandai betul dia cuba mengusik bapanya, selalunya bapanya yang usik dia.

Jom lihat video penuh di bawah.

Video di bawah pula gelagat adik Anas ketika berada di kedai makan telah membuatkan netizen sekali lagi geli hati apabila bapanya mengajar nama-nama buah serta makanan.

Rata-rata netizen terhibur dengan telatah comel  adik Fattah Anas ini

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. Lubok Viral

Sumber : IG fattahanasofficial

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *