Video Aksi Manja Aaisyah Ciom Bibir Che Ta, Netizen Usik Nak Jugak Boleh

Kehidupan sebagai seorang selebriti popular sememangnya penuh dengan glamour dan kemasyuran. Perhatian yang diberikan kepada mereka baik dari media mahupun peminat menjadikan mereka semakin dikenali. Bila populariti berada di puncak, rezeki pastinya datang mencurah-curah.

Skrol ke bawah untuk lihat video

Namun sejak dua menjak ini, populariti tidak hanya dikecapi oleh golongan selebriti, anak-anak mereka juga antara yang mendapat tumpuan besar setiap kali muncul di khalayak. Lensa kamera pastinya tertumpu kepada gaya cilik dan comel anak-anak selebriti ini.

Pada usia yang masih kecil dan comel, pastinya ibu bapa tidak akan melepaskan peluang menghias anak-anak dan melaram bak si dewasa.

Namun sejak 2 3 tahun ini, keletah anak aktres Rozita Che Wan, Aaisyah Dhia Rana paling mendapat perhatian ramai.

Anak kepada Rozita Che Wan atau, Che Ta dengan Zain Saidin ini sering kali mencuri perhatian netizen. Malah sehingga kini Aaisyah turut memilik akaun Instagram sendiri. Melalui akaun IG Che Ta juga kerap dikongsikan aksi comel si cilik Aaisyah.

Rata-rata netizen dan media terhibur dengan telatah mereka, tak kurang fesyen yang tak nak kalah dengan orang dewasa!

Aaisyah begitu anggun dan cantik tidak kira apa fesyen diberikan oleh Che Ta. Pasti gaya spontan dan teletah bijaknya menjadikannya lebih comel.

Terbaru Che Ta telah memuat naik video pendek beliau dan anaknya Aaisyah bermanja sambil mempromosikan ABPBH bagi kategori instafamous si cilik.

Aaisyah dilihat beberapa kali mencium ibunya, Che Ta itu di pipi dan bibir. Melihat pada komen kebanyakannya memberi komen positif dan berasa tercuit hati melihat telatah comel Aaisyah.

Berikut kaspyen yang ditulis berserta dengan video pendek tersebut;

” https://www.abpbh.com.my/undian/khas/instafamous-cilik-popular .
.
Uols dah undi aaisyah blm ? Kalau blm , boleh ja tekan link ni ok
#aaisyahdhiarana #sept2018 ..”

Jom lihat video penuh di bawah

Rata-rata netizen memuji kecantikan dua beranak ini. Memang tak puas tengok Aaisyah ni comel sangat-sangat. Anak pan-asia lah katakan.

Seeloknya itu lah yang patut dterapkan oleh netizen, memberi komen membina dan positif patut dijadikan budaya. Bukan apa, sebelum ini pernah timbul isu netizen hina menghina anak-anak selebriti ini selain membeza-bezakan anan selebriti dengan yang lain.

Jom baca apa komen netizen di bawah

” Haii aisyahh comell..”

” So sweet@aaisyahdhiarana..”

” Mamak aisah kebanyakn make up. Mata udh kayak hantu..”

” Alhamdulillah rezeki anak cantik manis comey aisah semoga dipermudahkan segalanya..”

” Auntie undi aisyah..”

” sayanggg!!! Sebab u mmg layak. I love you baby gal..”

” Comel aisyah…syok tgok..seksi tu nampk pequt..”

” Nak cium jugak boleh?..”

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. Lubok Viral

Sumber: IG aaisyahdhiarana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *