Terperangkap dalam kesesakan jalan raya, gadis ini seperti nak beranak

Sejak akhir akhir ni makin menjadi jadi gelagat dan keletah rakyat Malaysia. Ada yang berbuat sedemikian hanya kerana ingin melepaskan tekanan, ada juga yang bertujuan sekadar untuk suka suka dan tak kurang pula yang cuba untuk meraih populariti dengan jalan pintas.

Tak cukup dengan pengeluar pengeluar produk yang berkelakuan ganjil dalam mempromosikan produk mereka, instafemes yang berkelakuan pelik untuk mendapatkan banyak view, kini orang orang awam yang lain pun mula mencuba nasib melakukan aksi yang serupa.

Sebelum ini viral kes awek cendol yang merengek manja nakkan cendol daripada boifrennya. Oopppss, ex boifrennya. Pastu menangis ketakutan akibat bunyi guruh berdentum.

Siapa sangka, gara gara rakaman tersebut viral, beliau kemudiannya dipanggil temubual oleh rancangan televisyen, Motif Viral yang merungkai perangai pelik rakyat Malaysia. Dah masuk TV tu meletup pulak nama beliau ditawarkan untuk mempromosikan produk orang. Tak cukup dengan itu, beliau juga turut dipanggil berlakon. Fuhhh, rezeki datang mencurah curah.

Baru baru ni, admin terjumpa dengan sebuah rakaman ni yang mana gadis ini juga cuba melakukan aksi merengek manja. Biasa la kan, dah namanya awek, belanja merengek pulak tu, laki mana yang taknak tengok kan? Jom kita tengok.

Parah sangat ni, nak berak pun kau buat live.

Posted by HoraHoray on Tuesday, April 9, 2019

Berlainan dengan awek cendol, gadis ini merengek bukannya kerana ingin makan cendol, tapi sebaliknya nak membuang air besar. Ye, buang air besar.

Huh, tak senonoh betul la. Katanya beliau memang terasa macam nak membuang sangat sangat. Rasa macam dah keluar je taik tu kat hujung hujung, dah la jalan jem pulak tu. Kesian jugak admin tengok. Mesti perit kan nak tahan?

Tapi ada jugak warganet yang kata bahawa pasangan tersebut sebenarnya hanya nak menarik perhatian rakyat Malaysia dan meraih populariti. Sempat juga dorang perasan yang jalan tu tak jem pun.

Tapi admin nak pesan la, kalau betul dah nak membuang sangat tu, berenti jela kat tepi jalan tu. Tak elok tahan tahan berak ni. Nanti kena batu karang macam kawan admin. Jenuh nak berubat tau. Jumpa bomoh pun tak boleh hilang.

Selain tu ada jugak yang komen bahawa rengekan manja gadis tersebut seakan akan menyerupai filem aksi geli seram Jepun. Ntah la. Admin pun tak tau sebab tak penah tengok lagi filem genre tu. Korang penah?

Admin rasa cukup cukup la tu jika nak berkelakuan pelik semata mata untuk meraih populariti. Nanti dah tua tua buat maluu je kalau anak cucu cicit tengok. Masa tu nak sorok tang mana muka tu cheq oi?

Sendiri mau pikiaq la nooo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *