Reen Rahim nie memang kaki bu||i budak debab ke

Siapa tak kenal dengan Reen Rahim pelakon drama Pujaan Hati Kanda. Nie biodata dia:

Nama penuh: Noreen Ashikin binti Abdul Rahim

Nama popular: Reen Rahim

Tarikh lahir: 3 November 1988

Umur: 30+ tahun

Kelahiran: Klang, Selangor, Malaysia

Pekerjaan: Pelakon, model dan pendandan rambut

Baru baru ini di instagram Reen Rahim ada memuat naik dia senang membuuli seorang budak kecil yang menjadi perhatian warga maya. Ditariknya budak tue bila nak bergerak sampai menanggis dibuatnya hihihi

Ramai yang cakap dia kaki buuli budak budak hahaha. Dia nie memang kuat menyakat orangnya. Ramai jugak yang view dekat 385k.

Kesiaan adik Iqy nak bergerak tak boleh Reen tarik baju dia… dah lah adik Iqy nak bangun pun tak larat.

Reen Rahim nie memang ramai yang minat apabila dia berlakon dalam drama Pujaan Hati Kanda kerana wataknya sebagai yang bersahaja dengan tag line dia halah halah halah dia tue.

Selain itu Reen pun dipuji warga maya dengan kelakarnya dan sentiasa cantik. Yang puji mesti stalk dia kan. Yang stalk lelaki tak apa lah jangan perempuan ye. Yela dia kan pernah kena tudduh suka sesama jantina.

Jom layan video dia nyakat adik Iqy

Meh baca nie pandai pandai je tuduh orang tue suka sesama jantina tak baik tau. Reen Rahim mengakui sedang menjalinkan hubungan bersama seorang individu yang hanya mahu dikenali sebagai Mr AR.

Menurut Reen memaklumkan dia sudah mengenali jejaka itu sejak setahun yang lalu dan sudah bertemu dengan kedua-dua belah keluarga.

Sebelum ini ramai yang mengatakan dia ‘lesbian’ kerana mempunyai ramai kawan wanita ataupun bercinta dengan sesama jenis. Macam macam persepsi orang.

Semua dakwaan itu tidak betul dan kerana Reen Rahim sedang menjalinkan hubungan cinta bersama seorang individu bernama Mr AR.

Reen Rahim memaklumkan juga masih dalam proses mengenali satu sama lain dan telah berjumpa dengan keluarga masing-masing.

Masa sekarang mereka masih belum mempunyai perancangan untuk berkahwin dalam masa terdekat memandangkan usia pengenalan mereka baru nak dekat dua tahun.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *