Perakam Vdeo Tampil Beri Penjelasan Ex Bini Bgtau Dah Lama Tak Bagi Nafkah Anak

Kinii tular di alam maya lelaki berusia 37 tahun yang merakam 1nsiden kekec0han di sebuah klinik di Bandar Baru Bangi, lokasi tempat kerja doktor yang did4kwa mempunyai hubungan svlit dengan isteri anak tirinya itu, petang Jumaat lalu.

Selepas beberapa hari selepas 1nsiden itu tvlar, baru ini timbul pula ‘drama’ baharu apabila seorang wanita menerusi satu postingnya di media sosial F4ce0ook telah mend4kwa “Shah” mengabaikan nafkah anaknya 11 tahun lamanya.

Dalam status itu “ Jadi siapa-siapa yang boleh sampaikan pada tukang rakam video vir4l doktor kena pvkul tu, kau claim kau tu bapak tiri si Aiman tu kan, pesan skit kat dia, anak tiri bukan main kau backup siap sokong lagi anak tiri kau pvkul orang ye?

“ Sayang sangat ke anak tiri. Tapi nafkah anak-anak sendiri yang dah 11 tahun tertunggak ni, kau pura-pura m4ti ye? Ha betul la tu. Si tukang rakam video tulah ex Kak Yoi. Cakap kat dia tolong sedar diri sikit. Bukan masa lagi dah nak acah-acah hero,” demikian menurut posting itu.

Dengan posting tersebut telah menjadi tvlar sehingga ramai warganet bertanya sendiri kepada Shah mengenai kesahihan tentang d4kwaan itu.

Shah ketika dihubungi oleh pemberita mStar berkata dia akui bahawa dia pun sudah bercer4i pada 2008 dengan seorang wanita bernama Kak Yoi.

“ Saya memang dah bercer4i dengan bekas isteri pada 2008. Kiranya isv ni dah lama settle. Kami OK dah berlapang dada… dah move on pun sebab pekara ni dah lama. Saya berkahwin semula pun selepas empat tahun saya dan bekas isteri bercer4i. Saya pun pelik kenapa dia tiba-tiba post macam tu. Saya pun tak tahu apa niat dia,” katanya yang mempunyai tiga orang anak bersama bekas isterinya itu.

Mengenai tuntutan nafkah yang tertunggak, Shahjuga berkata tidak timbul soal itu slepas kedua-dua pihak bersetuju tidak membuat sebarang tututan di m4hkamah sy4riah.

“Isuu nafkah ni kalau ada tuntutan mesti kena bayar (duit nafkah) tapi kedua-dua pihak setuju tidak buat sebarang tuntutan. Cuma saya agak terkilan apabila bekas isteri tidak benarkan keluarga jumpa anak selama 11 tahun. Mak saya yang rindukan cucu-cucu dia pun tak dapat dapat nak jmpa mereka sampailah hari dia meninggal,” katanya.

Dengan posting itu, dia turut dikec4m juga dari warganet dan menyifatkan perkara itu adalah sebagai hukvm karma di atas perbuatannya menyebarkan vdeo hubungan svlit isteri kepada anak tirinya, Aiman.

Jelasnya“ Biarlah orang nak kec4m. Saya jenis tak kisah. Ada netzen cakap saya tinggal bini sebab nak kahwin janda kaya. Kami dulu naik skuter Karisma je kot.

“ Sekarang ni jer Alhamdulillah dah senang sikit. Ada rumah, ada kereta dua tiga biji, ada produk dan kedai sendiri,” katanya. Pada masa sama, dia berkata lagi dia bukan sengaja mahu mensens4sikan masalah rumah tangga anak tirinya itu akan tetapi mend4kwa berbuat demikian adalah atas permintaan Aiman.

“ Saya vir4l pun atas permintaan Aiman sendiri. Dia rasa dia m4lu. Aiman tahan dah lapan bulan. Dia tak beritahu kami. Lagi dua minggu dia nak balik dari Dubai barulah dia ceritakan segalanya,” katanya.

Dengan adanya medium media sosial sekarang ni, kecurangan lebih mudah berlaku. SMS, PM, DM, whatsapp group dan sebagainya. Tuan-tuan, rumahtangga kita ni bukan secara automatiknya akan bahagia selamanya sejak akad nikah.

Apaapa pun Min mendoakan shah menerima dugaan ini dgn tabah yer…stay cool bro..

Dah baca jgn lupa sharekan yer

Sumber:monyethijau

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*