Kant0i Buat Sekian Kalinya, Mak Jan & Aliff Aziz Dedah Kisah Sebenar

Pagi tadi, gambar-gambar panas yang didakwa pelakon dan penyanyi, Aliff Aziz bercumbu dengan seorang wanita telah tersebar di media sosial. Gambar tersebut terlihat seperti kedua-dua individu itu sedang berada di pusat hiburan.

Handphone hilang dekat kelab

Tidak lama selepas gambar itu tular, wanita yang dipercayai adalah individu sama di dalam gambar telah tampil membuat kenyataan menerusi Facebook Live.

https://www.facebook.com/lubokviral/videos/1684777118333065/?t=0

Dikenali sebagai Mei Fina, dia mendakwa bahawa gambar tersebut adalah gambar lama dan mereka berdua tidak pernah ada hubungan mesra sebelum ini.

“Terima kasih kerana viralkan gambar saya dengan Aliff. Tu gambar lama gila. kenapa nak kena naik sekarang? I dengan Aliff memang tak ada apa-apa hubungan. Jadi korang tak payah nak komen macam-macam.”

“Betul telefon bimbit I hilang dekat kelab sebelum puasa. I tak pasti diorang ambil gambar ke apa lepastu baru sekarang nak viralkan. Tapi tu semua dah basi. Korang pun tahu Aliff tu mamcam mana.” – Katanya.

Gambar lama ke?

Rata-rata netizen yang menonton Facebook Live model tersebut telah memberikan respon di ruangan komen. Ada juga yang seakan tidak mempercayai bahawa gambar-gambar tersebut adalah gambar lama seperti yang didakwa oleh model tersebut.

Tunggu tentera bawang Malaysia

Tak payah nak salahkan orang la sis

Ehh betul ke ni?

Kemaskini terbaru wanita tersebut 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *