Kamal Adli buat Uqasha Tak Tentu Arah.

Sudah menjadi lumrah rakyat Malaysia untuk berbelanja sakan menjelang Hari Raya. Daripada baju, ke perabot, sehinggalah ke kereta, kalau boleh semua benda nak tukar baru. Barulah Raya! Tapi yang penting jangan cari bini baru tau kena kejar dengan bini satu nanti hihihi.

Malah, musim perayaan juga merupakan masa yang terbaik untuk shopping atau membeli-belah.

Pergilah mana-mana pusat membeli belah, mana-mana shopping mall sekali pun, mesti penuh dengan manusia, terutamanya pada waktu malam. Sebab dah alang-alang berbuka puasa, terus pergi shopping dan beli apa yang patut untuk persiapan Raya.

Walaupun penuh dengan manusia, orang ramai tak pernah kisah untuk shopping walaupun perlu bersesak dan beratur panjang.

Masa Raya inilah semua peniaga berpusu-pusu keluarkan produk terbaru dan terbaik mereka untuk orang ramai beli. Kalau sebelum ini pilihan sedikit dan terhad, masa Raya semuanya akan jadi banyak. Stok pun sampai bersusun-susun dalam kedai. Termasuklah butik butik pakaian yang sudah mula membuat promosi. Ada satu entri di Instagram dilihat Kamal Adli dan Uqasha Senrose memperagakan pakaian mereka.

Apa yang pelik Kamal Adli nie seperti bersahaja dalam memperagakan pakaian butik tersebut. Ramai gelak je tengok Kamal Adli nie.

Kamal Adli Buat Hal 1

Posted by ceritakaki5.com on Friday, April 12, 2019

Dalam video nie bukan hanya penonton gelak Uqasha pun tak boleh tahan.

Kamal adli dilihat mengelilingi lautan cinta yang makin mendalam ke tu?

Ini video kedua mari tengok apa pulak Kamal Adli buat. Betul betullah bersahaja sahaja Si Kamal Adli nie.

Kamal Adli Buat Hal 2

Posted by ceritakaki5.com on Friday, April 12, 2019

Nampak sangat Kamal Adli buat aksi sendiri dan bukan ada yang suruhkan.

Nampak sweet je kan pasangan nie. Cair jugalah Uqasha Senrose dengan gaya Kamal Adli nie.

Kamal Adli Buat Hal 3

Posted by ceritakaki5.com on Friday, April 12, 2019

Dalam video ketiga nie kita boleh nampak seperti Kamal Adli guide Uqasha Senrose macam mana nak memperagakan pakaian butik berkenaan.

Dengan cara memperagakan pakaian butik tersebut ramai yang akan terpesona dan akan membeli pakaian butik tersebut.

Siapa setuju dan suka dengan cara Kamal Adli sila angkat tangan dan komen kat bawah sikit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *