Jawap Balas Chacha Maembong Ditanya Tentang Vdeo Hiburannya Di Bali

Tidak asing lagi Pelakon bernama Chacha Maembong enggan mengulas lanjut mengenai video kntroversi miripnya yang didakwa hanya berbikini di Bali, Indonesia bersama teman-teman sebelum inii yang tular di alam maya.

Chacha 23, berkata dia tidak mahu isu itu yang berlaku itu mengganggu konsentrasi dirinya kini yang sedang menjaga kakak, Emma Maembong yang dimasukkan ke hospital oleh kerana diserang demam panas dan jangkitan kuman.

“ Minta maaf banyak-banyak yer, saya tidak mahu keluarkan apa-apa kenyataan sekarang. Buat masa sekarang saya tidak mahu keruhkan lagi keadaan memandangkan Emma masih dalam hospital.” jelasnya

“ Sekarang pun saya perlu bergegas nak ke hospital dan kalau boleh saya mahu fokus menjaga kakak saya terlebih dahulu. Saya memang tak boleh, minta maaf… tak nak jawab fasal perkara tu. Saya biarkan saya dahulu sebab mahu jaga keluarga terlebih dulu buat masa sekarang,” katanya lagi.

Sebelum ini telah tular beberapa potongan klip rakaman video yang dipercayai telah dimuatnaik menerusi Instastories yang seterusnya tular di media sosial. Dengan penularan klip video-video itu, ia sekaligus mencetuskan reaksi kurang senang warganet.

Menjaga kehormatan diri antara perkara yang berkaitan dengan maruah diri. Orang yang tidak memelihara kehormatan diri bererti dia menjatuhkan maruah diri sendiri serta maruah keluarganya.

Setiap insan perlu faham, bagi memastikan maruah diri dipelihara sebaiknya, usah biarkan diri terjebak dalam perkara yang boleh menjatuhkan maruah diri.

Dah Baca Jgn Lupa Sharekan Yer

Sumber:monyethijau

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang ditinggalkan oleh pembaca kami. Pastikan anda berfikir panjang dan waras terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk pantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*