Isteri Dan Anak Aliff Syukri Terkejut Teruk Mendengar Niatnya Ketika Menyanyi

Menerusi video yang dimuatnaik oleh Dato’ Aliff Syukri di instagramnya, beliau minta doakan agar dirinya ‘meletop’ di Indonesia. Video ini diambil sebelum Dato’ Aliff berangkat ke Indonesia. Datin Shahida seolah-oleh tidak menyokong tindakan suaminya itu pergi ke Indonesia untuk menyanyi. Part yang kelakar sekali, Datin Shahida ada memerli Dato’ Aliff tapi tidak diendahkannya.

” Indonesia aku datang. Abah rindu so much dgn anak2 abah.. abah cuma harap2kan smua org dan rakyat melaysia doakan lagi baru sy di indonesia ini bakal meletop.. dgn gandingan hebat artis di sana.. “

Rata-rata netizen minta Dato’ Aliff mendengar nasihat isterinya, Datin Shahida. Ramai yang mengatakan betapa beruntungnya Dato’ Aliff dapat isteri macam Datin Shahida.

Antara komen-komen netizen :

dapurkasihelzha : Apalah dato ni.. pentingkan diri sendiri. Tinggalkan anak2, baby n wife pergi indon sbb nak menyanyi? Dgn sajat plk tu. Nampak sgt muka datin terpaksa buat2 muka rela.

mizarieza : Saya suke sikap datin @shahidadherbs …isteri pmbimbing suami.. ttp sbar dgn kerenah suami.
iammaisuraHahahahahha.. Untung betul dato aliff dapat datin! Memang kontra.. Lembut je bcakap, tp ayat deep..haha..

nurzuraida : Dato bersyukur tak punya isteri sebaik datin? Jgn kufur nikmat dato. Sy membayangkan hidup dato tanpa datin @shahidadherbs pasti isteri nasihat sebab sayang kan dato.

norhasinaothman : Kelakar dato kena perli dgn datin

rokiahkiah : Kena angkat pot jg kata2 isteri tu,hihi.Tajam makna tu.

torakucha : Yusoff nak terberak dgr suara abah hahahha lawaknyaaa hahahahha

Kalau sudah minat Dato’ Aliff untuk menjadi penyanyi, teruskan lah. Setiap orang ada impian masing-masing untuk dikecapi. Semoga berjaya dalam semua bidang yang diceburi. Macam mana, agak-agak korang suka tak kalau Dato’ Aliff Syukri menyanyi, komen jujur yer.

sumber: kucinghitamm.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *