Isteri Baru Da i Farhan Buka Cerita Ini Bukan Pertama Dia Bersuami

Terbaru Isteri kepada pendakwah sensasi iaitu Dai Nik Farhan, Dr. Erin ada mendedahkan dia pernah beberapa kali berkahwin terdahulu. Bagaimanapun, jodoh nya tidak berpihak padanya apabila terpisah dengan ajal dan perceraian dalam perkahwinan-perkahwinan terdahulu.

Perkahwinan yang kali ketiga saya ini. Ustaz tahu semua fasal saya dan dia boleh terima saya seadanya. Suami pertama saya menInggaI dvnIa dan kemudiannya adalah berpisah dengan kerelaan hati. Akan tetapi kami masih berkawan baik sampai sekarang.

“ Allah berikan saya pengajaran atas perkahwinan sebelum ini untuk saya jadi kuat sebelum dia temukan saya dengan ustaz Da’i Farhan. Anak-anak saya amat menyokong perkahwinan ini oleh sebab saya sudah melaatih mereka dari sejak kecil lagi untuk mereka berfikir secara rasional. Apabila saya kata ada papa baru, mereka akan berasa amat gembira,” katanya kepada pemberita Gempak.

Cerita Dr. Erin atau nama sebenarnya Noorainul Naqim Mohd Radzi, 40, pertemuannya bersama Farhan di Makkah bagaimanapun mencoretkan lembaran baharu dalam kehidupnyanya.

“ Saya pergi ke Makkah adalah untuk menunaikan ibadah umrah dengan calon suami lain dan balik semula ke Malaysia dengan lelaki lain (iaitu Farhan),” kongsinya dengan perasaan teruja.

Jika netizan ingin mengetahui kisah lanjut mengenai kisah sebenar apa yang berlaku antara Farhan dan Erin di Makkah, saksikan video temubual eksklusif dari wartawan Gempak bersama pasangan ini.

Pemberita Gempak telah bertemu dengan pasangan ini ketika hadir ke rancangan bual bicara Mingguan Wanita semalam.Sebelum ini pernah tular kisah kisah peribadi Farhan apabila dia mengumumkan bahawa dia telah mengahwini seorang janda anak lapan di Makkah baru baru ini.

Dah Baca Jangan Lupa ShareKan La Yerr..

Sumber:monyethijau

PERHATIAN: Pihak admin lubokviral tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang telah ditinggalkan oleh pembaca kami. Pastikan anda berfikir panjang dan waras terlebih dahulu sebelum menulis/ meninggalkan komen komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk pantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*