Ibu Puteri Balqis Sudah Mula Buka Cerita Hal Bekas Suaminya

Baru ini, Ibu kepada pelakon cilik dan comel tanah air, Adik Puteri Balqis iaitu Norashikin Mohd Aziz telah membuka mulut serta menafikan dia dan b3kas suaminya itu ada terbabit dalam penyalahgvnaan d4dah seperti didakwa oleh segelintir masyarakat.

Norashikin ketika dihubungi oleh pemberita Harian Metro berkata, itu sebenarnya adalah f1itnah keatas diri nya yang sengaja dilemparkan dalam usaha untuk mengervhkan lagi keadaan dia laluinya sekarang.

” Saya dan Aqish (Puteri Balqis) sudah jadi penat dengan fi1tnah ini semua. Berat sangat dvgaan kami terima ini. Janganlah sampai f1itnah saya sebegini.”

” Saya tidak pernah mengambil d4dah atau buat perkara salah itu di lokasi penggambaran. Jangan disebabkan penampilan saya ini yang kuruss dan nampak ‘seraba1i’ jer orang  diluar sana f1itnah saya sedemikian rupa. Saya tidak ada masa nak bersolek dalam keadaan anak saya sebegitu.” jelasnya lagi.

Pert4han bekas suami

” Saya juga ingin mem pert4hankan bekas suami yang juga ditvduh ada mengaambil d4dah. Walaupun kami tidak lagi berstatus suami isteri lagi, fakta s4lah mengenainya saya kena laa betulkan. Sepanjang kami bersama, tidak pernah dia ambil d4dah. Kalau tidak ada apa yang baik untuk diperkatakan mengenai kami, janganlah sampai memfi1tnah. Selama 10 tahun saya dan bekas suami terbabit dalam bidang ini, tak pernah pun untuk nak ambil d4dah. Aqish amat sedih dengan perkara ini,” jelasnya pada pemberita.

Punca Tarik Diri Berlakon

Norashikin berkata, itu juga adalah menjadi sebab kenapa anaknya menarik diri pada saat akhir daripada terbabit dalam telefilem Tiada Galang Ganti terbitan A Aida Production sebelum ini.

Norashikin menjelaskan lagi, anaknya memang tidak mahu berlakon buat masa sekarang.

” Dia (Aqish) tidak mahu mendengar perkara negat1if di lokasi. Sebelum ini dia tak pernah buat hal begini. Dulu, apa saja masalah yang berlaku, dia akan tetap ke lokasi. Tapi kali ini sangat berbeza dan bertalu-talu kami kena.

” Minta Maaf A. Aida”

” Oleh disebabkan itu, dia tidak mahu lagi berlakon. Saya memohon maaf sangat dengan A Aida Production. Tawaran untuk Aqish berlakon memang ada, tetapi Aqish yang tidak mahu berlakon. Takkan saya nak paksa pula sebab yang mahu bekerja adalah dia.”

” Buat masa ini dia memang nampak lebih kepada arah penulisan dan lebih suka bersendiri. Dia masih ada kawan tetapi hanya tertentu saja. Orang dalam industri hiburan pun dia tidak lagi mahu berjumpa sangat,” katanya.

A. Aida sebelum ini ada meluahkan perasaan terkejut selepas dia menerima masej dari Ibu Puteri Balqis yang mahu menarik diri dari terlibat dengan telefilem terbitan produksi beliau.

Sebelum ini, Puteri Balqis yang juga merupakan pelakon drama Akulah Balqis ada memuat naik luahan hati di media sosial Instagram berkenaan tvduhan segelintir pihak mengatakan ibunya ada mengambil dad4h.

Nabil Huda juga terdahulu melalui akaun Twitter hari ini Abil ada mempersoalkan sesuatu yang bermain di fikirannya tentang adik Aqish  yang terpaksa berjalan di Kuala Lumpur untuk sara menyara h1dupnya.

Abil tertanya-tanya mengapa bukan kedua ibu bapa adik Balqis yang mencari kerja sedangkan mereka ada kemampuan berjalan dan bercakap dengan sempurna?

” P3nceraian”
Pencera1an Nouryl dan Azizi sebelum ini telah membuatkan segalanya menjadi suk4r. Dengan keadaan ibu yang sudah tua dan ahli keluarga lain yang mempunyai tanggungjawab sendiri, Nouryl dan Aqish cuba hidup berdikari. Pelbagai kerja yang dilakukan oleh Nouryl. Dari bekerja mengangkat barang-barang di pasar, menjadi tukang cuci di rumah orang, membungkus makanan dan bermacam-macam lagi. Ada ketika beliau bekerja lebih dari 18 jam sehari untuk mencari wang pervbatan untuk Aqish.

Sehingga kini, sudah setahun sebulan Aqish sak1t, namun dengan pertolongan teman-teman yang rapat, doktor yang mer4wat, pelbagai usaha yang dibuat dengan r4watan hospital serta r4watan tradisional, Aqish beransur ansur pul1h dan sudah ada perubahan ditunjukan.

” Saya sebenarnya mahu memberikan semangat kepada diri saya, kepada ibu-ibu tunggal yang di luar sana yang mengalami nas1b yang serupa, supaya terus berusaha melaw4n dan mengub4ti anak-anak kita. Saya tidak menyangka ianya akan menjadi lebih besar. Saya akui salah saya kerana tidak memperbetulkan kenyataan kepada pihak media, akan tetapi di dalam fikiran saya ada perkara yang lebih penting untuk saya hadapkan iaitu anak saya Aqish.”

” Banyak kali saya menafikan, akan tetapi hashtag itu seolah-olah dijadikan bahan rujukan dan seperti menjadi perkara yang benar. Atas nasihat kawan juga saya buang hashtag tersebut,” ujar Nouryl yang berasa kesal.

Tidak ramai yang tahu betapa wanita ini terlalu menyayangi anaknya. Setiap kali Aqish batvk atau pun mvntah berd4rah, dikendong Aqish sambil berlari ke klinik , dan jaraknya bukan dekat. Ada ketika kudrat sudah tiada, panggil Grab atau ambulan yang tentunya memerlukan duit juga untuk dibayar. Besar sungguh pengorb4nan seorang ibu walaupun sering ditvduh dan dit0mah dengan bermacam-macam f1tnah.

Diharap masyarakat kiita doakan yang terbaik buat adik Balqis serta keluarga. Semoga urusan mereka dipermudahkan semuanya

Dah baca Jangan Lupa Sharekan Yer Sekian Terima Kasih Diucapkan!!

Sumber: slambermedia

PERHATIAN: Pihak admin “lubokviral” tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas mana mana komen yang telah ditinggalkan oleh pembaca kami. Pastikan anda berfikir panjang dan waras terlebih dahulu sebelum menulis atau meninggalkan komen komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk pantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Sekian Selamat Membaca!!Dah baca Jangan Lupa Sharekan Yer Sekian Terima Kasih!!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*