Dah Lama Diam Diri Kinii Isteri kedua Da i Farhan Tampil Perjelaskan

Dilihat mengambil masa beberapa hari untuk berdiam diri dari isu yang membabitkan dirinya yang berkahwin dengan suami orang sehingga lelaki bergelar ‘Daie’ itu sanggup menc3raikan isteri pertamanya, akhirnya doktor berkenaan tampil bersuara mempertahankan dirinya dari segala t0hmahan pihak sebelah sana dan warganet.

Dengan melalui kenyataan yang telah dimuat naik di Instagramnya itu, Dr Erin Naqim sempat mengatakan dia agak k3sal dengan tindakan sebelah pihak sana (isteri pertama) yang tidak habis-habis mencari salah orang dengan tujuan meng4ibkan.

“ Ramai yang dok bandingkan ustaz @daifarhan dengan ustaz-ustaz lain yang masih berpoligami, yang berbuat baik pada isteri-isteri mereka. Beruntunglah ustaz-ustaz itu mendapat kerjasama dari semua isteri-isteri. Elok jadinya jaga 4ib sesama sendiri.

“ Ini kalau satu pihak je yang nak bagi elok, pihak yang satu lagi asyik-asyik tak habis-habis mencari s4lah dan bruk orang, dok korek kisah silam orang nak aibkan orang melalui orang lain, menggunakan orang lain.

“ Esok-esok boleh cakap bukan dia yang burukkan, orang lain yang burukkan. Jadi apa-apa nanti, kita jugalah yang j4hat. Macam itu ke sifat ustazah yang kononnya solehah? Yang kuat imannya, agamanya? Tetapi bila mai tang hati, habis kelaut jugalah iman dia.”

“ Memang saya bukan ustazah akan tetapi saya mempunyai hati dan perasaan sayang sesama manusia juga. Saya tahu hati dia s4kit, bukan saya tak kasihan, saya k4sihan sebab itulah saya berusaha meng4lah dalam semua hal.

“ Tetapi kalau sampai mencabar maruah saya, berkomplot sesama geng-geng ustazah yang konon suci tapi dalam diam buruk p3rangai tengah plan buka 4ib orang, jadi batu 4pi dalam keluarga, memburukkan keadaan, waduh.

“ Sorry beb, I’m not that type of person. You choose wrong 0pponent,” tulisnya lagi

Sumber: IG Dr Erin Naqim via Thereporter / vanilla.kini

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk pantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*