Bekas Isteri Ucap Selamat Hari Lahir Kepada Remy Ishak

Umum telah mengetahui bahawa Hero Pujaan Malaya, Remy Ishak telah pun mengumumkan bahawa beliau telah putus tunang dengan Ezza Yusof pada 20 Mac yang lalu.

Nak buat macam mana kan? Dah jodoh mereka tertulis sehingga situ sahaja.

Remy menafikan bahawa punca beliau membuat keputusan sedemikian adalah disebabkan adanya orang yang ketiga dalam hubungan mereka.

Reaksi peminat daripada keputusan yang dibuat, ada juga pihak yang mendakwa bahawa Remy sebenarnya adalah geng kunyit. Takkan le kot. Sikit punya macho admin tengok.

Takpe la Remy. Orang nak kata apa tu kita redhakan jela. Jangan sampai tutup periuk nasi kita dah la kan?

Artis kelahiran Negeri Bersejarah Melaka itu, baru baru ini menyambut hari lahir yang ke 37 pada tanggal 11 April. Tapi kenapa nampak macam 27 je? Pandai Remy jaga penampilan diri kan?

Beliau yang mula diperkenalkan oleh pengarah tersohor negara, Osman Ali pada tahun 2006 mula menyerlah dengan watak sebagai Adam dalam drama bersiri sensasi Nur Kasih arahan pengarah Kabir Bhatia.

Sejak dari itu beliau mula mendapat perhatian pengarah dan peminat serta ditawarkan memegang watak sebagai hero dalam kebanyakkan filem dan drama yang dibintanginya. Tawaran sebagai pengacara pun masun bertalu talu.

Bila dah glamour camtu semestinya Remy dikaitkan dengan beberapa orang artis wanita jelita negara. Takde yang sangkut ke tu? Hihi..

Tapi apa yang admin nak kongsikan dengan korang ni sebenarnya adalah maklumat suliit yang baru admin terima.

Rupa rupanya Remy ni telahpun berkahwin dan memiliki seorang isteri sebelum ini. Nampak gayanya beliau bukan hanya mempunyai ex-tunang tetapi beliau juga ada seorang ex wife.

Macam mana admin tau? Ini kisahnya admin kongsikan.

Bersempena dengan hari lahirnya yang disambut baru baru ini, beliau telah pun menerima ucapan selamat hari lahir dari bekas isterinya itu di laman media sosial. Jom kita tengok screenshot buktinya.

Hahaha.. rupa rupanya ucapan tersebut adalah daripada rakan artisnya, Fathia Latiff yang pernah bersama sama beliau menjayakan filem Rumi dan Jawi. Sweet gitu kan?

Tidak melatah dengan usikan sebegitu, Remy sebaliknya mengucapkan terima kasih kepada Fathia. Camtu la kan sahabat sejati.

Peminat sebenarnya amat meminati gandingan lakonan mereka di dalam filem tersebut dan ada juga yang menyarankan agar mereka berkahwin. Hehe.. benda baik camni kita aminkan je.

Beralih kepada Fathia yang merupakan bekas kekasih Aiman Redza Hakim, peminat juga turut mendoakan agar beliau cepat cepat bertemu jodoh dan ke jinjang pelamin.

Ada juga yang mengusik nakal melamar Fathia untuk berkahwin dengan beliau. Katanya tak perlu dah cerita cerita episod. Kahwin je dengan dia. Hahaha.. kelakar jugak dia ni kan?

Ada pula peminat yang kata sekiranya Fathia berkahwin dengan Remy, nanti anak keluar muka Takiya Genji hanya kerana rambut mereka sama. Yeke?

Sebut tentang rambut ni ada yang mengatakan bahawa Remy kelihatan seperti bintang kelab bola sepak terkenal Real Madrid iaitu Gareth Bale. Sama ke?


Siap ada yang tagged Gareth Bale lagi tu. Buta karey. Mau terkejut beruk tersedak belacan pemain Wales tu nanti.

Lebih tak tahan ada yang kata Remy kelihatan seperti pelakon Aquaman iaitu Jason Momoa. Hahaha.. macam macam la korang ni.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *