Apa sajat buat di konsert DCT

Konsert Dato Sri Siti Nurhaliza yang berlangsung semalam dikatakan sangat meriah. Arena Axiata dikatakan penuh dengan peminat kesayangan Dato Sri Siti Nurhaliza dari dalam dan luar negara.

Dato Sri Siti Nurhaliza dengan panggilan manjanya Tok Ti merupakan seorang artis wanita Malaysia yang sangat dikagumi oleh peminat tempatan mahupun luar negara.

Konsert semalam merupakan konsert jelajah yang ketiga selepas di lokasi pertama Jakarta dan yang kedua di Singapura.

Apa yang ingin diperkatakan ialah isu Tok Ti memberi perhargaan kepada Abang Sajat. Perlu ke nak sebut dalam konsert tersebut?

Dalam akaun sajat yang menggunakan nama nursajadiah dia cakap dia adalah peminat no 1 Tok Ti. Sajat juga bagi tahu dia pernah jadi dancer masa Tok Ti buat konsert pada 2002.

Ramai netizen minta cari gambar mase 2002 tue. Tapi mereka cakap cari dalam kalangan dancer lelaki hahaha. Mase tue masih lelaki lagi ke? Soal netizen lagi.

Ada yang cakap sajat dengan alip nie bila orang menghanjeng dia orang ingat puji hahaha. Orang macam nie memang tak berapa bijak kata netizen lagi.

Ada juga yang kata Tok Ti sengau suara dia masa cakap “alaa” terima kasih sajat. Tok Ti pun bahan sajat ke? Hihihi. Takkan lah Tok Ti buat macam tue kan. Kalau betul pun mesti gurau je tue kan kan.

Ada juga yang cakap seram masa tengok muka sajat, mati mati dia ingat jeemba lang tadi hihihi. Ada juga yang cakap ngeri tengok kalau buang make up. Aaaahhhh aaahhh aaahhhh… tak baiknya menguutuk orang tau.

Komen yang paling best minta kita jangan ikhtiraf golongan macam nie. Jangan diberi publisiti nanti makin menjadi jadi. Dia orang nie peduli apa orang menghanjeng yang penting orang bile produk dia. Ada betul juga di situ. Buat apa nak bagi publisiti murahan kat golongan macam nie kan.

Lepas nie tak perlu lah kita publisitikan dia lagi biar tak de yang kenal dan biar dia suam suam kuku dan produk tak laku kan. Jom layan video Tok Ti kat bawah nie ye.

Tok Ti sebut nama abang sajat tue

Posted by ceritakaki5.com on Sunday, March 17, 2019

Kalau boleh jangan lupa share kat kawan kawan ye.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *